Кратък списък на (удачните свалки)

1. Оближете пръста си, изтрийте го в блузката й и кажете:
- Хайде да махнем тези мокри дрехи!

2. Хубави крака. В колко отварят?

3. Как предпочитате - да ви купя питие или направо да ви дам парите?

4. Аз може и да не съм най-красивия тук, но съм единственият, който говори с вас.

5. Извинете, че не говоря много, но едва се преборвам с желанието си тази вечер да ви направя най щастливата жена на Земята!

6. Искате ли да ви покажа малко бойни техники? Например аз ще легна, а вие ще се опитате да ми изкарате въдуха …

7. Наистина бих искал да разбера как изглеждате, когато аз съм съблечен.

8. Не преживявайте, че не сте най-красивата тук - красотата изчезва в мига в който щракнеш копчето на лампата.

9. Докато танцувате попитайте
- Усещате ли вълшебството между нас!? Не,не - по-надолу …

10. Изчукай ме, ако греша, но мисля, че се казваш Геновева … или Хорнезия!?

11. Боже, дрехите ви биха изглеждали невероятно разхвърляни по пода на спалнята ми!

12. Моля, запомнете името ми, ще ви е нужно първо за да го шептите, а после - за да го крещите.

13. Вярвате ли в любовта от пръв поглед или да изляза и да вляза пак?

14. Здравейте, аз съм господин Най-подходящ партньор. Някой ми спомена, че ме търсите!?

15. Знаете ли, приятелят ми изгаря от любопитство дали ме смятате за симпатичен!

16. Здравейте, гласовете които непрестанно чувам, ме заставиха да дойда и да ви заговоря.

17. Не се казвам Писан, нито Шаро, но можете да ме чешете по коремчето когато пожелаете.

18. Зная, че млякото е полезно за тялото, но Боже мой, колко мляко сте изпили!?

19. Искате ли да излезем за малко пица и секс? Не!? Какво, не обичате ли пица?

20. Извинете, загубих си кученцето. Ще ми помогнете ли да го намеря, мисля че влезе в ей онази хотелска стая на час.