Каква е молитвата подобава на вашата зодия?

Овен: "Боже,дари ме с търпение... И си го искам ВЕДНАГА,ЧУВАШ ЛИ?!!!!"

Телец: "Боже,дай ми сили да променя живота си... амане веднага!"

Близнаци: "Ей,Боже (или Богиньо)... Кой си всъщност? Какъв си? Какво си? Колко сте? Изобщо не мога да си го представя..."



Рак: "Отче наш, знам, че не бива толкова много да завися от теб... но на кого друг да разчитам
за важните неща в живота?"

Лъв: "Ей,тате, знам, че съм любимото ти хлапе и се гордееш с мен..."

Дева: "Боже, направи света едно по-добро място и не се издънвай като предния път."

Везни: "Господи, знам, че е крайно време да взимам решения сам, но искам да знам: какво
мислиш ти по въпроса?"

Скорпион: "Боже, помогни ми да простя на враговете си, защото тези копеленца изобщо не заслужават!!!"

Стрелец:"О, всемогъщи, всезнаещи, всесилни,вечен Боже! Моля те за сто милионен път
- помогни ми да не преувеличавам!"

Козирог: "Отче наш, мислех да се моля, но знам,че трябва сам да се справя с проблемите
си, така че... все пак благодаря!"

Водолей: "Господи, едни казват, че си мъж... други, че си жена... А аз казвам, че всички имаме
по нещо божествено! Така че, защо да ти се молим въобще?"

Риби: "Отче наш, ти, който си на Небето... Понежеживотът е гаден и смятам да му друсна
една стограмка, нека тежкото ми пиянство и махмурлукът след това бъдат в твоя чест...
Наздраве и амин!"


Няма коментари: